سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم، کسی است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
مجله مهتاب
 
ترفندهای واتساپ

ترفندهای واتساپ

 

واتساپ یکی از پیام رسان‌های نیرومند و محبوب است. یادگیری ترفندهای واتساپ کمک زیادی به ارتباط بهتر شما با این نرم افزار خواهد کرد. دانستن امکانات واتساپ و استفاده از آن‌ها کار کردن با این پیام رسان را ارتقا خواهد داد.

واتس اپ یکی از مشهورترین پلتفرم‌های پیام رسان است. بسیاری از افراد جامعه این نرم افزار را بر روی گوشی‌های همراه خود نصب کرده اند. اما آیا با تعدادی از ترفند‌های واتساپ آشنا هستید؟

 

اینجا ما 10 ترفند در زمینه واتس اپ که در نگاه اول ممکن است در نرم افزار واضح نباشد را لیست کرده ایم.

 

پیام‌های واتس اپ را بدون اطلاع فرستنده بخوانید:

غیر فعال کردن گزینه‌ی Read Receipts یکی از آسان‌ترین و بهترین روش‌ها برای خواندن پیام های واتس آپ بدون اطلاع فرستنده است. با استفاده این روش شما می‌توانید قابلیت نمایش تیک آبی برای فرستنده را غیر فعال کنید. اما چگونه؟ مراحل زیر را دنبال کنید.

•    واتس آپ را باز کنید و به منوی تنظیمات بروید.

•    گزینه‌ی Accounts را انتخاب کنید و بعد به قسمت  Privacyوارد شوید.

•    تیک گزینه‌ی Read Receipts را بردارید.

 

 ذخیره عکس پروفایل واتساپ, واتساپ چیست 

 

آموزش کار با واتس آپ

 

در یک گروه به سرعت رسانه، لینک و اسناد را پیدا کنید:

یکی از قابلیت‌های کاربردی در WhatsApp که کمتر به آن توجه می‌شود توانایی پیدا کردن سریع رسانه، لینک‌ها و اسناد در تاریخچه گفتگوها است. برای جستجوی سریع این موارد ابتدا روی نام پنجره گفتگو تقه بزنید و به بخش Group Info بروید. سپس روی یکی از بخشهای Media, Links یا Docs تقه بزنید. بخش Media عکس‌ها و ویدیوهایی که در گفتگو ارسال شده است را نمایش می‌دهد. بخش Links تمام لینک‌های صفحات وب که به گفتگو ارسال شده است را نمایش می‌دهد و بخش Docs نیز شامل فایل‌های PDF و سایر اسنادی

است که در یک گفتگو ارسال شده است.

 

نوشتن متن برجسته، ایتالیک یا خط‌دار :

واتس اپ چند سال پیش این قابلیت را معرفی کرد اما هنوز بسیاری از کاربران از وجود آن خبر ندارند. این ترفند واتس اپ بدین شرح است که با گذاشتن علامت‌های مخصوص در ابتدا و انتهای متن‌های موردنظر، می‌توانید شکل و شمایل آن‌ها را تغییر دهید. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید پیام موردنظر «برجسته» (Bold) باشد، باید در ابتدا و انتهای آن نشان ستاره تایپ کنید؛ مثلا بنویسید *سلام*. برای ایتالیک کردن بنویسید _سلام_ و برای خط‌دار کردن هم متن را موردنظر را به صورت ~سلام~ تایپ کنید. اگر می‌خواهید متن‌ها از فونت «تک‌فاصله» (monospace) بهره ببرند، قبل و بعد از متن سه بار علامت ‘ را تایپ کنید که در نهایت بدین‌صورت می‌شود: ‘’’سلام’’’.

 

ارسال همزمان یک پیام برای چند کاربر :

این ترفند مربوط به ارسال همزمان یک پیام برای چند کاربر می‌شود. انجام این عمل در نسخه اندرویدی و آی او اس اپلیکیشن واتساپ به شیوه مختلفی صورت می‌پذیرد. اگر از نسخه آی او اس واتساپ استفاده می‌کنید، با مراجعه به تب Chats دو گزینه با عناوین Broadcast Lists و New Group را در بخش فوقانی صفحه مشاهده خواهید کرد.

با انتخاب گزینه Broadcast List قادر خواهید بود که به طور همزمان یک پیام را برای چند کاربر در پنجره‌های چت مستقل خود ارسال کنید. بدیهی است که با انتخاب گزینه New Group هم قادر به ساخت یک گروه و چت گروهی خواهید بود.

 

اما نحوه ارسال همزمان یک پیام برای چند کاربر در نسخه اندرویدی واتساپ به شیوه کاملا متفاوتی صورت می‌پذیرد. برای انجام این عمل در نسخه اندرویدی واتساپ به تب Chats مراجعه کنید. آیکون ارسال پیام جدید که در منوی سمت راست و بالای صفحه واقع شده است را انتخاب کنید. انگشت خود را بر روی نام یکی از مخاطبین مد نظرتان قرار داده و کمی نگه دارید تا یک علامت تیک در کنار آن ظاهر شود. سپس سایر کاربران مد نظرتان که قصد داریم یک پیام به طور همزمان برای آن‌ها ارسال شود را انتخاب کنید. آیکون تیک موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید. پیام مورد نظرتان را تایپ و ارسال نمایید.

 

 ذخیره عکس پروفایل واتساپ, واتساپ چیست 

 

 ترفند های واتساپ

 

غیرفعال کردن دانلود خودکار در واتس آپ :

این ترفند واتس اپ می‌تواند موجب صرفه‌جویی در مصرف اینترنت شود. اگر می‌خواهید انواع و اقسام فایل‌ها در هنگام استفاده از اینترنت موبایل یا وای‌فای دانلود نشود، در بخش Setting به Data and storage usage مراجعه کنید و در این قسمت روانه‌ی When using mobile data یا When connected on Wi-Fi یا هردوی آن‌ها شوید. در این قسمت می‌توانید گزینه‌های مربوط به دانلود خودکار عکس‌ها، صدا، ویدیوها و اسناد را فعال یا غیرفعال کنید تا این فایل‌ها فقط به‌صورت دستی و فقط با اجازه کاربر دانلود شوند.

 

حذف زمان آخرین بازدید در واتس آپ:

اگر شخص دیگری پروفایل شما را باز کند و یا شما در یک گفتگوی مستقیم با فرد دیگری باشید، آنها می‌توانند آخرین زمان استفاده شما از WhatsApp را مشاهده کنند. این قابلیت تحت عنوان last seen شناخته می‌شود. برای غیرفعال کردن آن شما می‌توانید به بخش Settings > Account > Privacy > Last Seen مراجعه کنید. غیرفعال کردن این قابلیت باعث می‌شود تا خود شما هم دیگر نتوانید زمان آخرین بازدید دیگران را مشاهده کنید.

 

بدون شماره تلفن از واتس اپ استفاده کنید:

آیا می‌دانید که یکی از ترفند‌ های واتساپ استفاده از آن بدون شماره تلفن است. بله، درست شنیدید. کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

واتساپ را از روی گوشی همراه خود حذف کنید.

واتساپ را از Play Store دانلود کنید.

حالت پرواز را روشن کنید.

نرم افزار پیام‌های جعلی را از Play Store دانلود و نصب کنید.

فرآیند نصب را شروع کنید.

حالا، واتساپ نمی‌تواند شما را از طریق اینترنت تأیید کند. پس پیشنهاد می‌دهد که از روش جایگزین اس ام اس استفاده کنید.

حالا گزینه بررسی از طریق اس ام اس را انتخاب کنید و وارد ایمیل خود شوید.

فوراً و بدون معطلی روی گزینه Cancel کلیک کنید تا فرآیند تأیید اعتبار متوقف شود.

حالا وارد نرم افزار پیام رسان جعلی شوید و جزئیات زیر را وارد کنید.

To: +447900347295

(From: + (Country code) (mobile number

Message: Your email address

 

 ذخیره عکس پروفایل واتساپ, واتساپ چیست 

 

امکانات واتساپ

 

تاریخچه پیام هایتان را برای کسی بفرستید :

می توانید کل تاریخچه پیام هایتان را به وسیله ایمیل بفرستید. در نسخه اندروید گزینه Menu در صفحه پیام ها (در قسمت پایین سمت راست صفحه) را انتخاب کرده و سپس More و در آخر Email Conversation را انتخاب کنید. در اینجا آدرس ایمیل فردی که مایل هستید تلریخچه به او ارسال شود را وارد کنید و واتی اپ کل تاریخچه را شامل پیام ها، تصاویر، صدا و ویدیو را ایمیل می کند.

در واتس اپ ایفون به Settings رفته و Email chat history را انتخاب کنید.

 

Status واتس اپ خود را تغیر دهید :

می توانید status خود را در واتس اپ تغییر دهید تا دوستانتان بدانند که در حال چه کاری هستید و اخطار بدهید که فعلا امکان چت برای شما وجود ندارد. این پیغام آنگاه کنار اسم شما در لیست افراد گوشی دوستانتان ظاهر می شود.

 

 ذخیره عکس پروفایل واتساپ, واتساپ چیست 

 

سکرت چت در واتساپ

 

مخفی کردن چت در واتس اپ :

با استفاده از یک ویژگی در واتس اپ که چت ها را آرشیو می کند، می توانید به راحتی به مخفی کردن چت در واتس اپ بپردازید.

مخفی کردن چت واتس اپ در آیفون

در منوی اصلی بر روی اپلیکیشن واتس اپ کلیک کنید.

در صفحه چت ها، چت فردی که می خواهید مخفی کنید را به سمت چپ بکشید.

گزینه Archive را انتخاب کنید.

هنگامی که گزینه Archive را انتخاب کنید، چت یا گروهی که انتخاب کردید، از صفحه اصلی نمایش چت های واتس اپ حذف/مخفی خواهد شد.

چتی که انتخاب می کنید، در پوشه Archived Chats قرار خواهد گرفت. اگر صفحه نمایش چت ها در واتس اپ را به بالا بکشید، می توانید این پوشه را ببینید.

مخفی کردن چت های گروهی در واتس اپ نیز با همین روش ممکن است. برای این که چتی که مخفی کردید را بتوانید ببینید، پوشه Archived Chats را انتخاب کنید.

 

بازگردانی چت مخفی واتس اپ در آیفون

صفحه اصلی نمایش چت ها در واتس اپ را به سمت بالا بکشید. پوشه Archived Chats را انتخاب کنید. در این قسمت چت های مخفی شده را می توانید ببینید.

چتی که می خواهید به صفحه اصلی برگردانید را به سمت چپ بکشید.

گزینه Unarchive را انتخاب کنید.

 

مخفی کردن چت واتس اپ در اندروید

فرآیند مخفی کردن چت واتس اپ در اندروید و ویندوز تقریبا یکسان است، و تفاوت آن ها در این است که گزینه ها در مکان های نسبتا متفاوتی وجود دارند.

برای مثال، در اندروید باید یک چت را فشار داده و نگه دارید، تا گزینه Archive نمایان شود ( در عکس با رنگ قرمز علامت گذاری شده است).

 

بازگردانی چت مخفی شده واتس اپ در اندروید

به پایین صفحه اصلی چت های واتس اپ بروید و گزینه Archived Chats را انتخاب کنید.

در این صفحه تمامی چت های مخفی شده نمایش داده می شوند. چتی که می خواهید بازگردانی کنید را فشار داده و نگه دارید و سپس علامت بازگردانی را از بالای صفحه (دومین علامت از سمت راست) انتخاب کنید.

 

پس از این کار، چت مورد نظر شما در صفحه اصلی و در کنار دیگر چت ها نمایش داده خواهد شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مهتاب 98/12/20:: 9:35 عصر     |     () نظر
 
سانه با 100 میلیون یورو به بایرن مونیخ

سانه با 100 میلیون یورو به بایرن مونیخ


سانه با 100 میلیون یورو به بایرن مونیخ سانه با 100 میلیون یورو به بایرن مونیخ

 

سانه با 100 میلیون یورو به بایرن مونیخ

به گزارش وبسایت خبری ورزش ما؛ هفته‌نامه اشپورت‌بیلد در  جدید‌ترین شماره خود که امروز منتشرشد،در مورد برنامه‌ریزی بایرن‌مونیخ برای در اختیارگرفتن لئوری سانه (منچسترسیتی) و کای هافرتس (بایرلورکوزن)گزارش منتشرکرده است.

این نشریه نوشت مونیخی‌ها یکبار در تابستان برای دراختیارگرفتن سانه دست به کارشدند و پیشنهادی 90 میلیون یورویی دادند که از طرف تیم انگلیسی ردشد.

 

اما اکنون به جیوانی برانچینی، مدیر برنامه بازیکن 23 ساله آلمانی ماموریت داده‌اند امکان انتقال این بازیکن را تا 100 میلیون یورو مهیاکنند.

 

اشپورت‌بیلد ادامه داد با توجه به علاقه زیادی فوروارد آلمانی به تیم مونیخی، به احتمال زیاد انتقال وی در تابستان آینده مهیا خواهد شد.

 

سانه که ابتدای فصل جاری دچار پارگی رباط صلیبی شد، اکنون دوره نقاهت را سپری می‌کند.

 

نشریه ژرمنی همچنین احتمال داده کای هافرتس، پدیده 20 ساله و تازه‌ملی‌پوش شده بایرلورکوزن نیز در پایان فصل خرید دیگر مونیخی‌ها باشد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مهتاب 98/12/20:: 7:22 عصر     |     () نظر
 
مدل جدید دامن ترک

مدل جدید دامن ترک

دامن ها از نظر شکل کلی به سه دسته راستا، کلوش و خمره‌ ای تقسیم می شوند اما از همین سه مدل کلی با تغییراتی جزئی، انواع مدل دامن ها تولید می شوند. برای هر خانمی لازم است که با مدل های متفاوت دامن آشنا شوند.

 

مدل دامن کوتاه تنگ مجلسی,مدل دامن تنگ میدی

انواع دامن ترک

 

دامن,مدل دامن فون

دامن نخی ترک

 

عکس دامن فون,جدیدترین مدل دامن

مدل دامن ترک

 

مدل دامن بلند,مدل دامن کوتاه

انواع مدل دامن

 

مدل دامن تنگ میدی,انواع مدل دامن

مدل دامن فون – مدل دامن بلند

 

مدل دامن فون,مدل دامن کوتاه تنگ مجلسی

مدل دامن تنگ میدی

 

عکس دامن,عکس دامن فون

مدل دامن کوتاه

 

جدیدترین مدل دامن,مدل دامن بلند

دامن کوتاه دخترانه

 

مدل دامن بلند,مدل دامن فون

جدیدترین مدل دامن

 

مدل دامن کوتاه,دامن

انواع مدل دامن

 

مدل دامن کوتاه تنگ مجلسی,مدل دامن تنگ میدی

مدل دامن ترک

 

دامن,مدل دامن فون

 

مدل دامن کوتاه تنگ مجلسی


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مهتاب 98/12/18:: 12:17 عصر     |     () نظر